1 maja 2024
AktualnościFotoreportaże

TARNÓW: Warsztaty walentynkowe w ZSEO [FOTOREPORTAŻ]

W Zespole Szkół Ekonomiczno-Ogrodniczych zorganizowano warsztaty dla uczniów szkół podstawowych.

14 i  lutego w tarnowskim Ogrodniku odbyły się warsztaty „Z miłości do zawodu” przeznaczone dla uczniów klas ósmych szkół podstawowych, których tematem przewodnim było święto zakochanych. W ramach imprezy młodzież została m.in. przeszkolona z podstaw sztuki cukiernictwa, poznała sekrety przygotowania kwiatowej fantazji oraz dowiedziała się, jak ekonomicznie zaplanować romantyczną podróż.

Godna uwagi była szczególnie nowatorska formuła warsztatów, które wzorowane były na tak zwanych speed datings, czyli szybkich sesji, w ramach których uczniowie podstawówek, poprzez wykonywanie zadań praktycznych, mieli okazję pierwszy raz zetknąć się z profilami kształcenia znajdującymi się w ofercie ZSEO.  Warto nadmienić, że Ogrodnik, jako jedyna szkoła średnia w Tarnowie, oferuje naukę na kierunku technik organizacji turystyki, którego absolwenci bez większego trudu znajdują zatrudnienie w biurach podróży, placówkach informacji turystycznej oraz instytucjach organizujących wszelkiego rodzaju kongresy i konferencje. Ponadto, szkoła kształci na innych pożądanych przez rynek pracy i perspektywicznych kierunkach, takich jak: technik ekonomista, technik architektury krajobrazu, technik hotelarstwa oraz technik technologii żywności.

O przyjazną atmosferę wydarzenia zadbali nauczyciele i uczniowie ZSEO. Profesjonalne podejście prowadzących oraz umiejętnie przekazana wiedza zaowocowały małymi sukcesami warsztatowiczów, które – kto wie – mogą stać się fundamentem pod przyszłe, znaczne większe osiągnięcia w ich zawodowych karierach.

W warsztatach uczestniczyło łącznie prawie dwustu ósmoklasistów ze szkół podstawowych z Tarnowa oraz regionu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.