28 kwietnia 2024
Aktualności

Uber Eats dostarczy jedzenie w Tarnowie

 

Wakacje to tylko z pozoru sezon ogórkowy. Najlepszym na to dowodem jest ekspansja Uber Eats w kolejnych miastach. W ostatnim czasie aplikacja dotarła aż do 6 nowych lokalizacji w kraju, od gór aż po morze. Tym samym usługa zamawiania posiłków z dostawą za pośrednictwem smartfonu pokryła swym zasięgiem ok. 700 tys. mieszkańców Legnicy, Koszalina, Włocławka, Kalisza, Płocka oraz Tarnowa. 

Pomimo zniesienia części restrykcji związanych z pandemią Polacy wciąż chętnie zamawiają swoje ulubione posiłki z dowozem do domu. Trend ten widzi Uber Eats, kontynuując inwestycje na polskim rynku, jednocześnie wspierając lokalne restauracje i społeczności. Dzięki uruchomieniu usługi aż w 6 miejscowościach, w ciągu ostatnich 30 dni, firma może pochwalić się przeszło 2 mln użytkowników w 37 miastach w całej Polsce.

Uber Eats: z czym to się je?
Uber Eats to intuicyjna aplikacja mobilna łącząca użytkowników z restauracjami oraz dostawcami – partnerami Ubera, którzy oferują możliwość dowozu wybranego posiłku w czasie szybszym, niż było to możliwe do tej pory. Wystarczy wybrać miejsce, z którego chcemy zamówić, ulubione danie oraz dodatki i za pomocą jednego kliknięcia zamówić dostawę pod same drzwi.

Dlaczego użytkownicy chętnie korzystają z aplikacji?

  • W Uber Eats nie obowiązuje minimalna kwota zamówienia. Nie trzeba zatem spełnić wymogu osiągnięcia określonego pułapu cenowego, aby restauracja przyjęła nasze zamówienie.
  • Czas realizacji zamówienia. Od kliknięcia wybranego dania w aplikacji i złożenia zamówienia, do przyjazdu kuriera upływa zazwyczaj poniżej 32 minut. Trasę dostawcy można śledzić na bieżąco na mapie w aplikacji. Użytkownik wie też, o której godzinie dotrze do niego dostawca. Płatność za jedzenie znana jest z góry i może być opłacona bezgotówkowo.
  • Wysokie standardy bezpieczeństwa. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników oraz dostawców, możliwe są dostawy bezkontaktowe – pod drzwi.

Uber Eats pomaga się rozwijać restauracjom

Rozszerzenie działalności UberEats na polskim rynku gastronomicznym stanowi szansę dla restauratorów, którzy w tych wyjątkowych czasach nie tylko zyskują dodatkowe możliwości realizowania zamówień, ale także dostęp do większej liczby konsumentów.


Od początku trwania pandemii Uber Eats wprowadził szereg inicjatyw mających na celu pomoc w zapewnieniu bezpieczeństwa dostaw oraz wsparcie zarówno lokalnych biznesów restauracyjnych, jak i dostawców i klientów. W efekcie, na początku drugiego kwartału firma odnotowała w Polsce wzrost nowych restauracji dostępnych w aplikacji o 188 proc.*  Uber Eats pozwala restauracjom dotrzeć do nowych użytkowników oraz daje narzędzia oraz możliwości do rozwijania biznesu. Zwłaszcza w ostatnim czasie wprowadzenie dostaw oraz nowoczesnych narzędzi promocyjnych jest kluczowe, szczególnie dla małych i średnich biznesów.

Pakiet narzędzi przygotowany przez Uber Eats obejmuje m.in.:

  • Dostawę bezkontaktową, która pozwala kurierom na pozostawianie zamówienia pod drzwiami lub w wyznaczonym miejscu, dla zwiększenia bezpieczeństwa,
  • Komunikacja w zakresie środków higieny i bezpieczeństwa, zgodnie z informacjami i zaleceniami organów ds. zdrowia publicznego,
  • Przyśpieszenie procesu dołączenia restauracji do platformy Uber Eats,
  • Możliwość rozliczania przez restauracje płatności dziennie a nie tygodniowo,
  • Zwrot wydatków na środki ochrony osobistej, a także rekompensata finansowa dla kurierów realizujących dostawy w ramach aplikacji, w przypadku zdiagnozowania u nich COVID-19.

Uber Eats w Polsce

Polacy prędko docenili Uber Eats. Odkąd firma zawitała nad Wisłą ponad 3 lata temu, do oferty aplikacji dołączyło 37 miast, zaczynając od Warszawy. Dzisiaj oprócz stolicy, Zielonej Góry i Gorzowa Wielkopolskiego są to: Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Łódź, Katowice, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Gliwice, Sosnowiec, Zabrze, Białystok, Szczecin, Rzeszów, Kielce, Radom, Olsztyn, Częstochowa, Ruda Śląska, Chorzów, Bytom, Dąbrowa Górnicza, Rybnik, Tychym Bielsko-Biała. Z usługi korzysta już ponad 2 miliony użytkowników. Rosnąca popularność aplikacji nad Wisłą szybko sprawiła, że Polska stała się jednym z największych rynków dla tej platformy w całej Europie.

Usługa Uber Eats jest obecnie dostępna w ponad 6000 miast, w 45 krajach na całym świecie. Umożliwia użytkownikom zamawianie posiłków z ponad 400 tysięcy restauracji.

 

*Dane własne Uber Eats na podstawie zestawień styczeń 2020 vs. kwiecień 2020.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.