Wiemy ile kosztowała kampania promująca spotkania prezydenta Ciepieli z mieszkańcami
Magistrat za pomocą specjalnej broszury promuje spotkania prezydenta z mieszkańcami tarnowskich osiedli. Szybko pojawiły się głosy, że jest to element gry wyborczej obecnego włodarza Tarnowa. Dlaczego? Broszura z jednej strony stanowi zaproszenie na spotkanie z prezydentem, ale z drugiej strony zawiera elementy promujące Romana Ciepielę i podsumowujące jego dokonania.
Jak podkreśla Urząd Miasta, taka informacja poprzedzała organizowane w październiku i listopadzie 2016 spotkania otwarte z prezydentem miasta.
– Zastosowaliśmy sprawdzoną metodę. Ponadto poinformowano o planowanych spotkaniach zarządy oraz przewodniczących rad osiedlowych, zamieszczono informację na www.tarnow.pl zarówno w aktualnościach jak i na dynamicznych elementach strony – wyjaśnia rzecznik prezydenta Daniela Motak.
Ile zatem kosztowała ta kampania informacyjna? W sumie wyprodukowano 42, 5 tysięcy sztuk broszury. Skład ulotki został wykonany przez pracownika Wydziału Komunikacji Społecznej w ramach jego obowiązków. Koszt druku wyniósł 3 tys. zł, a koszt dystrybucji za pośrednictwem Poczty Polskiej wyniósł 2,8 tys. zł (28 600 szt. ulotek x 10 gr), pozostałą część ulotek (13 900 szt.) roznieśli miejscy gońcy. Ulotka treścią jest dostosowana do każdego osiedla.
Najłatwiej lansować się za cudze (czytaj: Tarnowian) pieniądze. Ale o winnych i kosztach kolejnego remontu ul. Krakowskiej cicho sza. Budynek po starostwie na pl. Sobieskiego niszczeje, po Owintarze ruiny od praktycznie 20 lat, młyn Szancera – ruina. Oto autentyczna wizytówka pana Ciepieli.